Tekst łatwy do czytania (ETR)

To jest logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia:
głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK

Informacje o Ośrodku Pomocy Społecznej w Wołominie (w skrócie OPS).

To jest budynek Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołominie.

Budynek znajduje się pod adresem
Aleja Armii Krajowej 34 w Wołominie.

W tym budynku pracuje Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołominie.

Dyrektorowi w pracy pomaga zastępca dyrektora, kierownicy i pracownicy wielu działów.

 

 

Wejście główne do OPS znajduje się przy parkingu, od ulicy Aleja Armii Krajowej 34.

Wejście nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością i ograniczeniami ruchowymi.

Wejście nie posiada udogodnień dla osób starszych i rodziców z dziecmi.

To wejście jest aktualnie zamknięte z powodu ograniczeń związanych z koronawirusem.

 

 

Drugie wejście do OPS znajduje się od ulicu Kobyłkowskiej.

To wejście również nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.

Jeśli potrzebujesz przyjść do OPS korzystaj z tego wejścia.

 

 

Jak wiesz aktualnie istnieje zagrożenie zarażeniem się koronawirusem.

W trosce o nasze zdrowie zostały podjęte pewne ograniczenia.

Gdy podejdziesz do drzwi zadzwoń i zaczekaj aż podejdzie pracownik i udzieli Ci informacji.

Podczas wizyty koniecznie nałóż maseczkę na usta i nos.

Wszyscy będziemy się czuć bezpieczniej.

 

W budynku drzwi i korytarze są odpowiednio szerokie.

Po budynku można jeździć wózkiem inwalidzkim.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze.

Czym zajmuje się Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołominie (w skrócie OPS)?

OPS Wykonuje różne zadania związane z niesieniem pomocy.

Udziela pomocy osobom potrzebującym w szerokim zakresie:

  • udziela pomocy osobom i rodzinom z powodu ubóstwa, bezdomności, niepełnosprawności, bezrobocia, choroby, przemocy oraz ochrony macierzyństwa,
  • przyznaje i wypłaca świadczenia,
  • wykonuje pracę socjalną,
  • rozwija nowe formy pomocy,
  • wspiera seniorów,
  • przyznaje świadczenia rodzinne i zasiłki pielęgnacyjne,
  • przyznaje dodatki mieszkaniowe,
  • przyznaje stypendia szkolne,
  • prowadzi sprawy z obszaru funduszu alimentacyjnego.

Jak załatwić sprawę w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wołominie (w skrócie OPS)?

Aby załatwić sprawę w OPS możesz:

Napisać potrzebne pismo i wysłać je do OPS na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołominie
Aleja Armii Krajowej 34
05-200 Wołomin

Przynieść pismo do kalcelarii OPS,
Kancelaria to biuro w którym zostawia się pisma i dokumenty.
Kancelaria znajduje się w budynku OPS w Wołominie, przy ulicy Aleja Armii Krajowej 34.
Pamiętaj że aktualnie wejście znajduje się od ulicy Kobyłkowskiej.

Wrzućić pismo do skrzynki podawczej OPS,
Skrzynka podawcza jest skrzynką do której możesz wrzucić korespondendę.
Skrzynka Podawcza jest wystawiona w godzinach pracy OPS przed wejściem od ulicy Kobyłkowskiej.

Napisać pismo i wysłać go przez platformę e-PUAP: www.epuap.gov.pl
e-PUAP to elektroniczna platforma usług administracji publicznej.
Żeby skorzystać z e-PUAP musisz mieć dostep do internetu i swoje konto w e-PUAP.

Napisać wiadomość i wysłać ją przy pomocy poczty elektronicznej e-mail na adres: ops@ops.wolomin.pl

Przyjść osobiście i spotkać się z pracownikiem w godzinach pracy OPS.
Poniedziałek od 8:00 - 17:00
Wtorek od 8:00 - 16:00
Środa jest dniem wewnętrznym.
W tym dniu nie załatwisz swojej sprawy.
Czwartek od 8:00 - 16:00
Piątek od 8:00 - 15:00

Menu

Ośrodek Pomocy Społecznej, Al. Armii Krajowej 34, 05-200 Wołomin, 22 787 27 01, 22 776 50 23, ops@ops.wolomin.pl
Zapraszamy: Poniedziałek: 8 - 17, Wtorek, Czwartek: 8 - 16, Piątek: 8 – 15

Zdjecia: Pixabay.com Unsplash.com
BYCHOWSKI - strony internetowe dla administracji, dostępność cyfrowa